几多个故事并无下一句
I Don't Want To Miss A Thing - Aerosmith

本人第一支看哭的英文歌MV。灾难片《绝世天劫》主题曲,Aerosmith风格比较粗犷,心碎感和震撼感非常强烈,同喜欢Aaron Kelly的温柔版,和原版相较之下就显得少了沉重的灾难感,多了几分向爱人诉说别离之情的柔情。

I don't want to miss a thing 不愿错过

Vocal:Aerosmith

I could stay awake just to hear you breathing 我可以守在你身边只为倾听你的呼吸

Watch you smile while you are sleeping 看见你在睡梦中的微笑就能安心

While you're far away and dreaming 当你飞到了梦的远方

I could spend my life in this sweet surrender 我可以永远沉醉在你的温柔里

I could stay lost in this moment forever 甘愿迷失在这一刻 永不归途

Every moment spent with you is a moment I treasure 只因与你在一起的每一刻我都不愿割舍


I don't wanna close my eyes 我不愿就此合上双眼

I don't wanna fall asleep 我不愿就此长眠

'Cause I'd miss you, baby 我无时无刻地想念你

And I don't wanna miss a thing 关于你的一切我都不想错过

'Cause even when I dream of you 即使我在梦中与你相见

The sweetest dream will never do 那美梦也从未成真

I'd still miss you, baby 我无法不思念你

And I don't wanna miss a thing 我不愿虚度与你在一起的时光


Lying close to you feeling your heart beating 与你共眠 感受你的心跳

And I'm wondering what you're dreaming 你梦到了什么?

Wondering if it's me you're seeing 你可曾梦到过我?

Then I kiss your eyes 亲吻你美丽的眼眸

And thank God we're together 感谢上苍 让我们相伴

And I just wanna stay with you 我只想在你的身旁

In this moment forever, forever and ever 让我们相伴至永远


I don't wanna close my eyes 我不愿就此合上双眼

I don't wanna fall asleep 我不愿就此长眠

'Cause I'd miss you, baby 我无时无刻地想念你

And I don't wanna miss a thing 关于你的一切我都不想错过

'Cause even when I dream of you 即使我在梦中与你相见

The sweetest dream will never do 那美梦也从未成真

I'd still miss you, baby 我无法不思念你

And I don't wanna miss a thing 我不愿虚度与你在一起的时光


I don't wanna miss one smile 不想失去你的笑容 

I don't wanna miss one kiss 不愿错过每一次亲近

Well, I just wanna be with you 我仅想与你

Right here with you, just like this 此时此景 紧握双手


I just wanna hold you close 请让我们紧紧相拥

Feel your heart so close to mine 感受彼此温度和心跳

And stay here in this moment 此时此地 

For all the rest of time 永不分离


Don't wanna close my eyes 无法就此闭目

Don't wanna fall asleep 无法就此沉眠

'Cause I'd miss you, baby 我依然思念你

And I don't wanna miss a thing 不愿虚度每一分一秒

'Cause even when I dream of you 即使我曾在梦中与你相见

The sweetest dream will never do 那美梦却从未成真

'Cause I'd still miss you, baby 我无法停止思念你

And I don't wanna miss a thing 我不愿错过和失去一切


I don't wanna close my eyes 我不愿就此合上双眼

I don't wanna fall asleep 我不愿就此长眠

'Cause I'd miss you, baby 我无时无刻地想念你

And I don't wanna miss a thing 关于你的一切我都不想错过

'Cause even when I dream of you 即使渴望在梦中与你相会

The sweetest dream will never do 那美梦却从未成真

I'd still miss you, baby 我仍无法停止思念你

And I don't wanna miss a thing 只因我不想虚度与你在一起的时光


Don't wanna close my eyes 无法就此闭目

Don't wanna fall asleep, yeah 无法就此沉眠

I don't wanna miss a thing 我不愿错过你的一切

The sweetest dream would never do 即使美梦未曾实现

I'd still miss you baby 我仍无法停止思念你

And I don't want to miss a thing 我不愿失去你的一切


评论(1)
热度(22)
© 无定的梦魂 | Powered by LOFTER