几多个故事并无下一句
Kill the Sun - Xandria

杀死太阳、消灭太阳、覆灭太阳、熄灭太阳、射日……(够

【个人翻译】Kill The Sun

Vocal: Xandria

I am down at the water 我在水中缓缓沉没

My bare feet are numb 赤裸双足早已麻木

And for aeons now nothing seems real 亿万斯年至今 万物已然虚无

 

Now it's hard to hold sight 你用柔软凫绒

Through your soft eiderdown遮蔽了一切视线

But I still got my hands on the wheel 但我仍主导着自己的方向

 

You can rain down on me 你能够浇灭我的火焰

But you can't darken the sun 但太阳永不黯淡

You can cast a spell on the moon 你能够对月亮施咒

But you can't kill the sun 但太阳永不灭

 

You have set my mind 你控制住我的思想

Between worlds spinning round 它徘徊于无数世界中

I'm a stranger in my universe 我迷失在自己的领域里

 

But I see my sun 但我看见了我的太阳

And I know that it will 我知道它将

Be forever shining on earth 永恒闪耀永存于世

 

You can rain down on me 你能够浇灭我的火焰

But you can't darken the sun 但太阳永不黯淡

You can cast a spell on the moon 你能够对月亮施咒

But you can't kill the sun 但太阳永不灭

 


评论
热度(2)
© 无定的梦魂 | Powered by LOFTER