几多个故事并无下一句
Your Symphony - Dark Moor

温暖感动又会让人越听越心酸的一首歌。【我觉得其实是百合曲,in a way】

【个人翻译】Your Symphony

Vocal:Dark Moor

I know that you need me 我知道你需要我

To survive in this world 活在这样的世界中

World of empty words 一个如此空虚的世界

Take my hand and feel me 紧握我的手 感受掌心的温暖

If I‘ll be your friend...与你一日为友

Forever be 我定永相随


In the depths of wind 在清风深处

Could be playing with me 我与你游乐人间

Your symphony 你的交响乐

Playing on and on 不断回旋着

Never be alone 再不会孤单

Sing my song 和着我的歌


I stay by your side,girl,我永远在你的身边

Through the endless hate,my dear,绵绵仇恨犹有尽时

The rain dissapears 雨露将你洗涤

The poison of your life 名为“你”的毒药

Fills my glass and I...溢满我的杯

I drink, I die 我毫不犹豫地喝下并死去


You give me the light 感谢你赐予的光亮

All my cold nights 温暖了我的寒夜

Your fantasy 如你般的梦幻

Will be my symphony 都将谱成属于我的交响曲


评论
热度(2)
© 无定的梦魂 | Powered by LOFTER